Bence haklı bir gerekçe, Telefonu aldım sim kartı taktım, suç işledim, fabrika ayarlarına döndürüp ben bunu iade edeceğim dedim.
Xiaomiden örnek vereyim sistemlerinde iade edilen telefonların imei ile birlikte alıcının fatura bilgileri yer alıyor, operatörler de bu bilgiyi kaydediyor, o halde suç işlerseniz sizi bulmaları imkansız değil veya fatura ve iade tarihlerine bakıp kimin zamanında işlendiğini bulmaları zor değil, ayrıca dediğim gibi her telefon tekrar satılmıyor,