Bu sim kart olayı tamamen satıcıların uydurması, tüketici hakem heyetine şikayet edin bakalım öyle bir şey diyebiliyorlar mı, bana da iade etmemek için böyle demişlerdi sıkıştırınca vazgeçtiler.
Bence haklı bir gerekçe, Telefonu aldım sim kartı taktım, suç işledim, fabrika ayarlarına döndürüp ben bunu iade edeceğim dedim.