Sharkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sitelere otomatik olarak nasıl yorum yollarız. Tek tek siteye girmiyoruz sanırım? Bu arada çok teşekkür ederim.
Evet ben de bunu merak ettim hocam