Hocam ben onay alamadığım sitede genelde her şeyi değiştiririm. Tema dahil. Her başvurunun kıymeti var bir yerden sonra onay almak zorlaşıyor.
Ayrıca sitedeki içerikler özgün mü? Değilse silmenizi öneririm.
Tema değişikliğine gittim ben de bu nedenle. Tema dışında değiştireceğim çok fazla bir şey yoktu.
Evet hocam içerikler özgün, kendim yazıyorum tamamen.