kazandığında alıyorsa kaybettiğinde de vermeli diyorsunuz ben uzun süreli yatırdığım için pek dert değil. çok kaybedenlere üzülüyorum, varını yoğunu yatıranlara, borçla krediyle girenlere. akıl işi değil