Madem zararları delet karşılayacak o zaman kazançları da ana para sahibinde kalacak şekilde fazlasını devlete mi verecek yani gerçekten son zamanlarda duyduğum en saçma öneri. İnsan akıl sahibi bir varlıktır ve bu aklın sorumluluğunu iyi ya da kötü çeker. Her şey devlet garantisinde olmamalı olamaz da zaten.