Ben paramı kendi işgüzarlığımla hiç bilmediğim bir işe sırf popüler diye dalayım. Sonra devlet bize baksın. Herkes borsacı oldu bi anda. İki-üç terim söyleyem borsacı olam ehe. Paramı 100x yaptım. Ayrıca borsa tavsiyelerine uymak eşittir instagramdaki 60k borcumu ablamın kuponuyla kapattım mevzusunun lacivertidir. İrade ve akla boşuna sahip değiliz. Herkes 100x yapmak için giriyor. Yapamayınca dolandırılmış mı oluyor ?