Ürünü gördüm ama talebi bilmediğim için net bir cevap vermem mümkün değil.

Konuya genel olarak bakacak olursam fabrikadan tek bir standartta çıkan ürünlerde dahi her kullananı memnun etmek mümkün değil. Makale yazarken herkesi memnun etmek nasıl mümkün olsun? O yüzden böyle durumlarda çok vakit kaybetmemek lazım.

Siz onunla, o da sizinle çalışmaması gerektiğini anlamış oldu. İşi almak adına deneme için yazılmış bir makale değil ise "Siz hak ettiğinizi düşüyorsanız ödeme yaparım" cümlesi haricinde bir sorun yok.