Bazı forumlarda 5 TL'ye r10 davetiyesi satılıyor. 1 hafta önce 5 tane üst üste konu açmışlar satılık r10 davetiyesi 5 TL diye konular var. Bu satışlar yaygınlaştıkça önüne geçilemez.