Siz bu foruma katıldıktan sonra, birisiyle iş yapıyorsanız sorumluluğun çoğu sizin üzerinizde oluyor kanımca. Günlük ortalama 20 bin kişinin gezdiği forumda hangi üyeyi takibe alabilirsin ki ? En azından şikayet konularıyla bir nebze olsun yardım ediyorlar ama her şeyi onlardan beklemeyin. Daha çok, ticaret puanı daha yüksek olan kişilerle, üyeliği birkaç ayı geçmiş üyelerle iş yapın. Yeni üyelerle hiç yapmayın demiyorum, ama yapıyorsanız da sorumluluğun bir kısmına üstünüze almanız gerekiyor çünkü r10'un yapabileceği bir şey yok. Her üyenin başına adam dikemeyiz burada sonuçta.