Merhaba
Dünden bu yana iPhone cihazımda bulunan hiçbir hesaptan çoklu gönderi seçimi yapamıyorum.
Android cihazda bir problem yok.
Problemi yaşayan veya sorunu çözümünü bilen var mı?