snnysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banka almanyada paranız olduğunu Türkiye'ye bildirir ancak o parayı tr ye sokmadıkça şuan vergisini vermekle mehsul değilsiniz.
olsaydı zaten varlık barışı şuan çıkarmazlardı.
ancak varlık barışları neyin habercisi?
paranız yurt dışındada olsa yakında vergisini ödemek zorunda olacaksınızın habercisi
Vergi alisverisinde baska ulkede paraniz varsa ve turkiyede yasiyorsaniz anlasmali ulkelerdeki bankalar vergi dairesine bildiriyor egerki bu parayi bildirmediyseniz devlet vergisini alir. Ayni sey bizler icinde gecerli mesela ben fransada yasiyorum turkiyede hesabimda para var bu parayi turkiye fransaya her yil bildirecek ve ben gerekirse bu paranin vergisini fransada odeyecegim . Zaten bu anlasmanin maksadi vergi kacirmayi onlemek. Ziraat bankasi bana bilgi gonderdi her yil paranizi fransaya bildirmek zorundayiz diyerek ama baska bir yolu daha var benim parami turkiye fransaya bildirmeyecek cunku egerki turkiyede bir bankaya bir adres bildirirsem turkiyede yerlesik oldugum icin bildirmeyeceklerini soylediler ve ben adresimi onayladim gerekli belgeleri bankaya verdim.