Hocam mevzu tatsızlıktan çıkanlar değil onlar baş tacı tabi ki her insan anlaşamaz ancak bide yeni üye olup 10 TL lik alışveriş yapıp trade kasıp 1 aylık üye olunca insanları dolandıran kişiler bunlar işi batırıyorlar en basitinden geçenlerde bi site düzenlemesi için bi insanla anlaşmıştım r10 dan dedim güvendim adam parayı önce alırım dedi bende önemsemedim çünkü trade falan vardı yani daha önce yapmış baya bi ama sonra bi baktım işi yapmadı üstüne benle beraber 5 6 kişiyide dolandırdı bu gibilerinden kurtulmak lazım biliyorum ticaret azalır eğer sıkılaştırırlarsa ama azalıp sağlamlaşmasını ve gerçekten haketti denmesini isterim ben olsam
Hocam güzel diyonda R10 çalışanı 10 kişi diyelim uyesisi ise binlerce kisi bunla nasil bas edecekler dermsin tum islerini bırakıp kim *********** kim *********** degil takip edemezler ki dedigim gibi Rabim herkesi serefli insanlarw denk getirir ins.