Bende bu ay kısıt yedim dün kısıt kalktı kodu ekledim tekrar kısıt yedi akşamına da size gelen maillerin aynıları geldi hocam şimdi itiraz formunu dolduruyorum da pek birşey çıkacağını sanmıyorum kesinleşmiş bakiyemi alsam yeter