Satıcı işi yetiştirememiş olabilir, ortada bir durum var müşteri olarakta siz haklısınız fakat arkadaşın emeği ve onca kişiye uc sağlamasınıda görmezden gelip karalama yapmanız hoş olmamış. Paranızı iade almışsınız, çok mu mağdur oldunuz illaki bir telafi yapardı işler sakinlestiği zaman. Burada kimseyi suçlamak değil amacım ama kimse kimseyi kandırmıyor işlerin ilerlemediği bir dönem olabilir. İnsanlık hali, Örnek vereyim pandemi girdi kimi fabrikalar sürekli çalıştı kimisi işçilere izin verdi. Bu tür aksaklıklar için satıcı 10 lira için kendi tradesini zedeleyecekse hiç satmasın bu ürünü daha iyi, başka işlerden kat kat kazanıyor zaten. Kimse 4 4 lük değildir ama 4 4 lük olmayan kişilerin birçok başarısı vardır. O yüzden aranızdaki anlaşmazlığı tekrar gözden geçirin derim ben selamlar.