Bir yanlışı düzeltmek istiyorum. Çoğu insan tarafından Trileçenin bir boşnak, arnavut veya balkan tatlısı olduğu bilinir ama bu tamamen yanlıştır.
Trileçe bir Meksika tatlısıdır. İki kelimeden türemiştir. Tres ve Leches. 3 Süt demektir. Koyun, keçi ve inek sütünün karışımı ile yapılır.
1930 larda ekonomik sıkıntı içinde olan kadınların eldeki malzemelerle icat ettikleri hatta bazı bölgelerde yoksul tatlısı olarak anıldığı sütlü tatlıdır.
Balkanlar nereeee Meksika nere