msametalmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu huzurlu senelere
Çok teşekkür ederim, hep birlikte inşallah

gnydnozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaman Ne cabuk geciyor değil mi? 30 -40 sanki hiç farketmiyor

Kuru bir yaprağın yanması gibi,

Şekilden şekile burunuyor Küller...

Doğum gunun Kutlu olsun .. Nice sağlıklı yıllara

Biraz da kendi nefsime tefekkür çalıyorum.

Biraz hüzünden biraz acıdan ,

Gecen yılların sancısından..
Değerli yorumunuz için minnettarım. Ama geçen yıllarıma hiç üzülmüyorum, acısıyla tatlısıyla hep değerli anlarım oldu.

Hep güneş olmayacak ya, yağmur da yağar elbet,
Rüzgara bırak kızmayı, yüzünü okşadığını hisset,
Kalabalıktan usanma, elini tutanları hatırla,
Birgün göçüp gideceksin ama hatırlanacaksın o güzel anılarınla...

Bu da benden olsun mu

tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihtiyar delikanlı ) 9 sene sonra yanındayım
Biraz soğuk ama çabuk alışıyorsun gel gel yandaş lazım bana da

kvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu sağlıklı senelere inşallah
Çok teşekkür ederim hocam, hep birlikte inşallah