Ban yiyen hesapdaki domain yeni hesapta onaylanmaz 24 saat bile geçmeden politika ihlali orarak ret cevabı gelir. Ben zaten yeni domaine 301 atmıştım. Muhtemelen site trafiğini eski domainle ilişkili olduğunu tespit etti. Eski domain adıyla gelen ziyaretçilerde geçersiz trafiğe sebep olmuş olabilir.
Olabilir hocam olmazsa yeni bir domaine siteyi kurun diyeceğimde diğer site neden ban yedi ilk banı neden yediniz bu da önemli, şimdi site yediğini yeni bir domaini kursanız bir daha sorun çıkabilir, içerikler de veya başka bir sorun olma ihtimali var mı?