Konu
Şahıs işletmesi/şirketi?
20-05-2021, 16:18:50
#12
ayvuz
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam halihazırda yaptığımız seracılık faaliyetini işletme kurarak genişletmek istiyoruz
Şahıs işletmesi yeterli olur, her türlü desteğede başvurabilirsiniz.
fakat kosgebe ait farklı prosedürler olabilir.