Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam halihazırda yaptığımız seracılık faaliyetini işletme kurarak genişletmek istiyoruz
Şahıs işletmesi yeterli olur, her türlü desteğede başvurabilirsiniz.
fakat kosgebe ait farklı prosedürler olabilir.