Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayetçi olmak yerine aklınızı kullanın madem yatırımcısınız elon'un tweetlerini değerlendirmek gerek değil mi?

şikayetçi olanların bence 1 kuruş kriptosu yok
Kesinlikle , şu coinden para kazanamayan direk bıraksın zaten bu işleri