Murartist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mac OS orijinal sürümü kuramazsınız hocam, Hackintosh kurabilirsiniz eskiden kurulumu çok sıkıntılıydı ancak güncellemelerle kolaylaştırılmış diye duydum, araştırabilirsiniz.
sadece xcode üzerinden uygulamalarımı derleyecegim başka bir işlem yapmayacagım dediğiniz sistem işe yararmı