Merhaba arkadaşlar muhasebeci arkadaşlarımıza bir sorum var. Yıllık 600k üzeri kazançta bildiğiniz üzere gelir vergisi kazancın %35 i oluyor. Biz bu parayla iş yeri satın aldığımızda(çalışma ofisimizi) bunun ne kadarını gelir vergisinden düşebiliyoruz. Değerli bilgileriniz için şimdiden teşekkür ediyoruz.