WiseCP kullanmanızı önermem. Keyfi şekilde lisansları iptal ediyorlar, hiç bir hatayı da kabul etmiyorlar. Çok fazla hatası var. WHMCS kullanabilirsiniz,
@WHMCSTR; ile lisans konusunda görüşebilirsiniz.
ya açıkcası istediğim şey birazda web tasarım ajansı scripti veya teması olabilir destek sistemli v.s