Düşerken de kazanılıyor. Düşerken de kazanan var. Herkes kripto yatırımcısı değil arkadaşlar. Az biraz piyasa hacmine bakın.
Spot 13 milyar dolar vadeli 53 milyar dolar. Kaldıraçlı işlemlerde bu kadar büyük hacim varken sizce olay btcnin değerinden mi ibaret olur?