Bu mantıkla 2018 ayı sezonundan sonra kimsenin gelmemesi gerekirdi.
2017de herkes beni arıyordu madencilik mining vs taa ki ocağa kadar sesleri cıkmadı ocakta tekrar sesleri çıktı.
Elonla gelmedi bugune Elonla da gitmez.
Büyük bir düzeltmenin geleceğini herkes biliyordu ayı sezonu dıye bir şey dediğimi hatırlamıyorum ben o nerden çıktı ? Kendi düşüncenizle yazımızı bağlaştırmıssınız. Ben sadece parayı yukarıdakiler alır her zaman aynı olay olmuyor. insanların paraları bitiyor ve sizin düşüncenize göre para kaybeden 2 gün sonra bir daha gelir sorun şuki parası kalmazsa gelmez.
Sizin olmanız bir şey ifade etmez. Elonla gelmedi ama elonla 64 binlere çıktığını herkes biliyor. Siz böyle düşünebilirsiniz ama milyonları olan kurumsallar bir dahaki yatırımını yaparken ne düşünür sizce? Eos coin'den örnek verelim şuanda 6 dolar bandında 2019 da 10 dolardı sizce kazandırmış gibi duruyor mu ? 2018 gibi eski coinlere bakarsanız aslında çok da ileri gidilmediğini fark edersiniz. Ve altın bile 2018 den bugüne daha çok kazandırmış diyebilirim. Ripple çıkarken 1.5 dolar bandında ve sonralarda 0.800 vurmuş suanda 1 dolar. Sanki bu coinler söylendiği gibi 100 kat kazandırmamış gibi duruyor. Adada 1 dolar bandındaydı 3 yıl önce şimdi 1.5 dolar ben arada çok büyük farklar göremiyorum. Veya siz 100 kat kazanıyor sanıyorsunuz. Kısaca sadece insanlar kazandıklarını sanıyor. 1 Çıkıyor 2 düşüyor döngü gibi düşünün.