Biz dersleri Adobe Connect üzerinden veriyorduk geçen yıl; hatta bazı sınıflar 400-500 öğrenci sayısını aşıyordu. Bireysel 1 günlüğüne kullanım gibi bir özelliği varsa, öneririm. Ekran paylaşımı, moderatör vb. özelliklerin hepsi mevcut.