Ozcan_SARICA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal birşeyse kesinlikle Webex olmalı. Panelist yaparsınız. Ekran paylaşırsınız vs vs.
Evet aynen dediğiniz gibi olacak, araştırayım daha önce duymadım bunu teşekkürler Özcan