Hocam selamlar, Ukrayna'ya tatil için gelmeyi düşünüyorum. Sizce şu dönem de gelmek mantıklı olur mu? Yapılabilecek aktiviteleri ve gezilebilecek güzel yerleri açık mı şuan? Tatil için fikir verebilir misiniz?
Teşekkürler