Selam arkadaşlar,
bir domain projelendireceğim scripti yazılıyor çıkmasına 1 ay kadar bir zaman var. Ben bu domaine /blog vb tarzı altına bireyler kurup da pa yükseltmek istiyorum ne önebilirsiniz blog dışında ?
Teşekkürler iyi çalışmalar.