- trade atmak olumlu bır sey degıl tabıkı ama bu musterının ınsıyatıfıne baglı bır durum burda haklı haksız aramak yerıne musterılerın 48 saat ıcınde yuklenemeyecegı konusunda bılgılenmelerını saglamak gerekıyor bu sebepten dolayı suan bayılerım harıcı gelen hıc bır sıparısı almıyorum ki ona ragmen bayiler bile zorlayabiliyor pazartesı aldıgım 180x sıparısı anca bugun bıtırebıldık mesela musterıyı bılınclendırmek cok onemlı ama ne yazıkkı 980 uc cok el degıstıren bı olay oldugu ıcın aralarda yuklemecıye ulasaana kadar gecen sure ztn 48 saatın dolmasına sebep veren bır olay