Valla hocam özellikle şubat düşüşündeki silkelenişimden sonra düşüşlerde satmaya korktum, bu son düşüşte bu yüzden satmaya bir türlü elim varmadı. Düştüğü yeri teste gelmeden düştükçe düştü. RSI da kandırdı. Burdan satılmaz diye diye buraya geldik. Btc düşse de altcoin rallisi dedik, fenomen analizciler bu algıya düşürdü. Hala şimdi burdan satsam dönecek gibi geliyor.
vala ortalıkta analizciyim diyenlere bakıp gülüyorum adam 4 binden 64 bine gelmiş bir şeye yorum yapıyor bu gibi şeylere analiz yapılmaz hele altcoine analiz yapıp şu olacakdemek tam komik anlatacak çok şey var bakalım ilerde konu açıp detaylı paylaşım yapmayı düşünüyorum