dolar endeksi çok sağlam destekte bekliyor yukarı gitmeye başlarsa şuanki fiyatın 3 te 1 ine rahat iner hodl yapmayın 20 nin üstü bana göre pahalı beklediğim seviyeler 16-13 arası 11700 ve 9300 seviyeleri 6 ya kadar iğne atabilir kötü şartlarda korkutmak için yaparlar buralardan bir tepki gelebilir ama ayılar yeni gelmeye başladı bence death cross da yakın gibi dünyadaki şartlara bakıp tekrar değerlendirme yaparız abd borsaları petrol altın ve dolar endeksinin genel durumuna bakarak kriptoda yön bulabilirsiniz
Valla hocam özellikle şubat düşüşündeki silkelenişimden sonra düşüşlerde satmaya korktum, bu son düşüşte bu yüzden satmaya bir türlü elim varmadı. Düştüğü yeri teste gelmeden düştükçe düştü. RSI da kandırdı. Burdan satılmaz diye diye buraya geldik. Btc düşse de altcoin rallisi dedik, fenomen analizciler bu algıya düşürdü. Hala şimdi burdan satsam dönecek gibi geliyor.