Bitcoin, her büyük yükselişten önce, büyük bir düşüş yaşıyor. Analistlerden okuduğum kadarıyla, 38'in altına düşerse, daha da düşebilir. Haliyle altcoinler de bu düşüşten daha fazla etkilenir. Bu yüzden, kripto paralara ayırdığım nakitin %30'uyla alım yaptım. Piyasanın durumuna göre eklemeler yapmaya devam edeceğim. Bitcoin 38'in de altına inerse dip gördüğüm yerde bütün nakiti basıp, coinleri cüzdana aktarıp 1 sene boyunca bakmamayı düşünüyorum.
Yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.