Evet sayın kripto yatırımcıları, öncelikle Hodl'lara sarılılarak başlamak istiyorum yazıma. Ve direk konuya giriyorum; sizce kripto pazarında coinler bugünkü düşüşüyle dibe gelmiş midir? Dayanağı olan tahminlerinizi duymak isteriz, gariban Hodl daha da garibanlaşır mı, sabreden Hodl muradına erer mi (kısa vade)?