Oraya gönül verenler Filistin halkından ötürü değil, ilk kıblemiz olduğu için ve peygamber yadigarı olduğu için giderler. Tabi gerçekten samimi olanları.

Gitmem diyen ise ne daha az müslüman nede başka bir şeydir. Realist bir şekilde cevap vermiştir. Ama gönülden giderim diyenlerle dalga geçenleri "herkesi kendi gibi sanmak" deyimi güzel tarif eder.

Evet Osmanlı askeri orada İngilizler ve Araplar tarafından doğranırken, filistini korumakla görevli bazı Osmanlı subayları tek kurşun atmadan geri kalan askerlerimizi ardında bırakarak dönmüşlerdir.

Tarih derslerimiz ne yazık ki...

İşin ilginç tarafı ise İsrail Türkiye'yi çok sever. Cumhuriyetin kuruluşunda çok emekleri vardır.