Ağrıda askerlik yaptım . Uçaksavar , Mg3 , Biksi , G3 kullanabilirim.
Bugün devlet çağrı yapıp filistine erişimimi sağlarsa , Elimede savaşabileceğim imkanları verirse 1 dakika durursam namerdim.
Sevdiklerimi sevenlerimi terkeder helalleşir çıkarım.
Orda yavrular ölürken aldıgım nefes haram olur diğer türlü.
İnsan 1 kere ölür , Yatakta ölmektense orda şehid düşerim.