mehmetergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşkura gittim terhis belgem ile dilekçe yazdım verdim daha bi haber yok ama işkur e şube de hala ödemesi kesilmiş diyor
Oradaki kişi ile görüşmüştüm tamam demişti. Bir-kac gün sonra da e devlete yansımıştı.