abaddonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anında çözüldü yani hiç uğraşmadım.
İşkura gittim terhis belgem ile dilekçe yazdım verdim daha bi haber yok ama işkur e şube de hala ödemesi kesilmiş diyor