Sizi üzmek istemem hocam ama yol yakınken direkt vazgeçin. Ailesi böyleyse kesinlikle evliliğinizde ciddi sıkıntı yaşarsınız. Çok yakın örneklerini gördüm çünkü. Ayrıca mutlaka böyle bir ailede yaşayan kızda ciddi etkilenmiş olabilir. Evlendikten sonra bunu yansıtmaya başlayabilir. Herşey aşk, sevgi değil evlilikte en önemlisi mantık ve anlayıştır. Aşk ve sevgi mantığın ve anlayışın olmadığı yerde biter. Karın doyurmaz derler çok doğru. Sadece bunu değil en kötüsünüde düşünün, bugün böyle davranan bir aile yarın anlaşamayıp boşanmaya kalkarsanız neler yapar siz düşünün. Yıllarınız heba olabilir ve değmez.