Önce uzlaştırmaya gidilir taraflar anlaşamaz ise rapor tutulur sonrasında tekrar dava süreci devam eder sonrasında icra vs gibi takip işlemleri başlatilir öyle eskisi gibi değil sistem direk icraya gitmez. hocam .
Hocam Üyap üzerinden dosyayı incelediğimde ödeme yapma kısmı mevcut. Ordan ödeme yaptığında dosya kapanır tahmin ediyordum. Fazladan istediğim bir ücret olmadığı için uzlaştırılmaya gidilmesini anlayamadım. Ürün bedeli ve dosya masraflarını isteyeceğim sadece.