Önce uzlaştırmaya gidilir taraflar anlaşamaz ise rapor tutulur sonrasında tekrar dava süreci devam eder sonrasında icra vs gibi takip işlemleri başlatilir öyle eskisi gibi değil sistem direk icraya gitmez. hocam .