Güneşi tam anlamıyla insanlık kendisi için kullanımına ne deniyordu acaba? Araştırdım ama bulamadım. Biraz daha ayrıntı verecek olursam. Güneşi kullanmak 1. kademe. 2. kademe ise güneş sistemini kullanmak 3 ve 4 diye gidiyordu. Teşekkürler.