Ben bu tarz düşüncelere saygı duymuyorum açıkca belirteyim.

Daha ne dediğin anlaşılmıyor 50 tane şey söylemişsin. Hayır 20 yıldır trade yapıyorum diyorsun okurken ben utandım, sen nasıl yazıyorsun? Altı kapalı üstü dolu konuşmak kolay. varsa bi analizin, grafiğin atarsın değerlendiririz.
Söylediklerinin zaten hiçbir analiz, psikolojik, temel, grafiksel olarak bi yorumu yok....