Akser9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğiniz yollarda bos sayfa cıkıyor bende ama ben mi yanlış yaptım?
Default önünde düzenle iconu var oradan düzenle'ye tıklamanız lazım.