HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taban fiyat neye göre belirlenecek ? Mademki öneri verdiniz bunuda yönetimi sunarsanız belki isteklerinizi değerlendirebilirler. Ucu açık bir sektör. Taban fiyat işi biraz zor
Sundum
SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumda herkes niye kendini düşünüyor ya. Hiç kimseden duymadım ki forumdaki iş yapılan tüm kategorilere taban fiyat gelsin, adalet olsun diye bir öneri. Veya hepsine gelmeyecekse hiçbir kategoride olmasın. Makale ve tasarım kategorilerine var, diğerlerine yok. Bu olmaz. Varsa yoksa kendi ekmek yediği yerle alakalı talepte bulunuyor millet. Bu kafayla yok arkadaş hiçbir yere taban fiyat falan gelmesin. Bizden bir cacık olmaz. r10 çok tuhaf bir hale geldi.
Kullanmadığım kategoriyi ne bileyim hocam ben var mı yok mu? Ayrıca gerekli mi değil mi oranın satıcıları ve alıcıları bilir. Biraz saçma konuşmuşsunuz.