Hocam siz de aile baskısı nedeniyle filan mı evleniyorsunuz? Neden evlenmek zorundayız ? Ben olsam ben de evlenmeyip hayatımı yaşardım ilerde 35-40 yaşlarınızda da bir tane anlaştığınız sohbeti muhabbeti saran bir kadınla evlenirsiniz mutlu mesut geçinirsiniz.
Sizin olaya gelecek olursak da aile sizin kıza düzgün bakamayacağınızı düşünüyor olabilir ki öyle olsa bile istekleri saçma. Bir de kız cidden sizi seviyorsa kaçar bence. Ailesiyle birkaç sene küs kalıp sonra barışırdı. Ya da ailesini zorlardı anlatırdı ve ikna ederdi.