İnsanlar geçim için evleniyor kavga etmek için değil. İleride daha büyük sorunlar doğurabilir emin olamayız. Ama evlendikten sonra ailesi 180 derece dönebilir de.

Ama yok ev isterim yok şu kadar altın isterim doğru değil. Elbette örf adetler var ama insan gücünün yettiği kadarını yapabilir zorla borca sokmanın bir anlamı yok.

Hakkınızda hayırlısı olsun