Allah sabır versin, iyi sabretmişsin. Evliliği hala mal mülk sanan geri kafalılar oldukça bu gelenekler adetler bitmez. Şahsi fikrimi söylüyorum; evleneceğim kızın ailesi bana bu şekilde davransa bir saniye düşünmem hayatımdan siler atarım kafaya da takmam, kimse vazgeçilmez değil.