Bu forumda herkes niye kendini düşünüyor ya. Hiç kimseden duymadım ki forumdaki iş yapılan tüm kategorilere taban fiyat gelsin, adalet olsun diye bir öneri. Veya hepsine gelmeyecekse hiçbir kategoride olmasın. Makale ve tasarım kategorilerine var, diğerlerine yok. Bu olmaz. Varsa yoksa kendi ekmek yediği yerle alakalı talepte bulunuyor millet. Bu kafayla yok arkadaş hiçbir yere taban fiyat falan gelmesin. Bizden bir cacık olmaz. r10 çok tuhaf bir hale geldi.