ben okurken sinir oldum sen yaşarken iyi sabretmişsin,ev istemek nedir ya
Şahsi görüşüm kaç kurtar kendini
çünkü bu tip insanlar evlendikten sonra da huzur vermez ve aranızda yaşayacağınız kavgalar sonrası kız annesine gidecek,bir de boşanmakla uğraşacaksın,hem huzur vermeyecekler hem de kanunları arkalarına alıp emeğine malına çöreklenecekler. bu tipleri çevremde de görüyorum,sonuç malesef dediğim gibi oldu
inşaallah yanılırım. geçmiş olsun
not: 6 yıllık evliyim